Tuesday, July 26, 2011

Shopping mistake غلطات الشوبنج

في يوم ذهبت شوبنج وكان في تخفيضات ، عجبتني حاجات كثيره ولكنني قررت ان اشتري بلوزات، علشان ينفعوا علي البنطلونات اللي عندي
لما روحت البيت وفرجتهم لزوجي العزيز قلتله" ايه رايك"
قال لي" في ايه"
قلتله" في البلوزه الجديده "قال لي "دي كانت عندك"
فكرت شويه وفتحت الدولاب وطلعت كل البلوزات لقيت فعلا ان عندي نفس البلوزه ولكن بنقشه ولون مختلف
لكن لما تبصي علي كل البلوزات تلاقيهم شبه بعض، وده لانني بحب البلوزات المشجره بالورد او النقوش الصغيره
غلطه ووقعت فيها ، مش معني انني بحب رسمه او نقشه ان كل اللبس يبقي شبه بعضه ، يبقي كده معملتش حاجه وشكلي هايبقي هوه هوه
المفروض ان الواحد يغير علشان يبقي في تجديد وما نزهقش من شكلنا
احسن حاجه ان الواحده تجرب وتقيس كل جديد بكده هاتقدر تعرف ايه الي بيليق عليها اكثر،و ما تقعش في غلطتي وتشتري حاجه مكرره


1 comment:

Anonymous said...

After reading this section, I noticed that I do the same thing do! Thank you for encouraging me to try new things :)